(English translation below)
De komende weken posten studenten landschapsarchitectuur van de Wageningen Universiteit hier hun werk van hun tweede ontwerpstudio. Deze blog is een digitale verzameling van het werk met discussie, links, plaatjes, en portfolio's.

In de rechter kolom vindt u onder het kopje 'OPGAVE' de opdracht die de studenten de komende weken uitvoeren.
Voor de PDF files van de gepubliceerde Landschaps Ontwikkelings Plannen verwijzen wij u naar deze link.

During the coming period, this blog is used as a publication platform made by students of the study Landscape Architecture (Wageningen University, The Netherlands).
This blog contains a summary of discussion, impressions and portfolios made during this second landscape design studio. If possible, an english translation is made as well.

donderdag 21 mei 2009

Krachtig rivierengebied (Arjan)


Bij deze mijn sfeerbeelden van hoe ik, in navolging op het LOP van onze groep 'Krachtig Rivierengebied', ten zuiden van Renkum en ten oosten van de papierfabriek voor me zie in de toekomst. Veel verschillende functies, gelegen om een jachthaven die bedoeld is voor recreatie. Tevens dien ik in mijn plan nog rekening te houden met ruimte voor de rivier, duurzaamheid en ecologische waarden. Onder de sfeerbeelden is mijn outdoor-maquette. Ik heb hierbij vooral gekeken naar vormcomposities. Toen jullie met z'n allen op de 5e verdieping zaten te zweten hebben E-J en ik lekker buiten lopen bouwen de hele middag, heerlijk. Tevens zeer verhelderend, de grote schaal gaf inpressies die volgens mij op kleine schaal moeilijk te evenaren zijn.

1 opmerking:

  1. En of dat een mooie middag was! echte mannen bouwen met bakstenen :D misschien leuk om die andere maquette's die we gebouwd hebben ook online te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen